Raiola MANDA & NO EL PANDA

De què va això de “Raiola manda i no el panda”?
Raiola manda i no el Panda és un concurs SEO ideat per Dean Romero i David Ayala i l’objectiu és posicionar el primer per aquesta frasecita que s’han tret del barret de copa. Raiola Networks patrocina el concurs posant sobre la plateau un senyor premi de 5000 € per al guanyador. Olé per Raiola! Per què vam participar en un concurs SEO? Per diversió. Sí, això de ser SEO ve acompanyat d’un grau de frikez imporant i ens diverteixen unes coses raríssimes. Però a qui li hagi picat el cuquet del SEO, veure com ballen les posicions de les SERP i amb una data blade per aconseguir la millor posició és el més semblant a passar-se una setmana en un parc d’atraccions. Per aprendre. Que sí, que els cursos estan molt bé, també SCOFF web journals, i passar-te els dies llegint fòrums d’aquí i de Pequín … Però, on vas an aprendre més que en un concurs de SEO? Encara no ho entens? SEOs novells, SEOs que porten ja un temps i SEOs experts es baten en duel per aconseguir la millor posició d’una parauleta que ningú posicionava fins al moment … “Raiola mana però no el panda”. El moment perfect de treballar en posicionar la web el més alt que puguis, sí, però també roughage de guardar una bona estona del dia per observar als companys i rivals, veure les seves jugades, enllaços impossibles … Tots mostren les seves cartes per guanyar! Digues, ¿en quina màster vas an trobar alguna cosa així? Un concurs de SEO, si saps mirar, és una mina d’or! Doncs des de Mallorca i amb moltes ganes de diversió, d’aprendre i per què no, potser de donar la sorpresa … anem a per totes en aquest Raiola mana i no el colla. El Panda de Google
És que hem viscut enganyats durant anys per imatges i vídeos de tendres óssos panda jugant, menjant bambú i fent la tombarella. Aquests tendres animalicos que podria ser el més proper an un peluix de la natura, és un dels mamífers més ferotges que existeixen. Darrere de tota aquesta pau, tot aquest pelet smooth i totes aquestes ganes de portar-t’ho a casa teva de mascota, s’amaga un creature que dóna molta, molta, molta guerra. I suposo que per això mateix Google va decidir cridar Panda tenen una de les actualitzacions dels algoritmes que més ha atès que parlar i més maldecaps ens dóna cada dia. Així mateix va arribar el Panda a l’abril de 2011, com un simpàtic dibuix, disfrazadito de bones intencions … Segur que us en recordeu, portàvem ja un standard de mesos llegint a fòrums què anava a tenir en compte Google en aquest nou gir de rosca de la seva logaritme . Els online journals estaven plens de frases com: que si ens importen els usuaris, que si roughage de cuidar el contingut, que ja sabem els trucs que feu servir, que no duplicates, que oceans unique, que actualitzis més sovint, que aportacions valor … ¿et sona, veritat? I, què pensem tots? Doncs, com tot bon espanyol mitjà … el colla aquest a mi no em va an afectar! Però, et va afectar, i tant que sí. Va ser sortir el maleït Panda i zas! d’una urpada va afectar a més d’un 12% de tots els resultats de cerca. Amb el bonic que semblava a la teoria … qui t’anava a dir a tu que periods l’amo d’un lloc pobre? (Bé, admet-ho, ja ho sabies, però et seguies fent el boig …). Doncs calia posar-se mans a l’obra i plagarlo tot de contingut unique i enfocat a l’usuari … Comencem a veure com proliferaven els “7 consells per …”, els “Best 10”, els “com fer …”, i algun que altre scrapeo , admetem-ho. Però aquest colla Període insaciable … que a més de textos, vol vídeos, imatges, infografies … i tot nou! I que les visites durin més que el conillet de l’anunci, que no rebotin, que vegin més d’una trista pàgina, que et enllacin de xarxes socials … Aquest Panda demana més que Montoro ¬¬ I quan alguns ja s’havien acostumat a la seva presència i ja pensaven que això Període tot … Res, torna amb més força que mai a pegar-li un bon remenada a les serps i deixar cap per avall els resultats que afectaven les applications ia les botigues on the web … Amics, es van acabar les fitxes de producte copiades o amb una foto i el preu. ¡Tan bé que vivíem risks! Doncs, nothing, els SEOs ens posem la gorra d’escriptors per crear contingut “deliciós” del qual li agrada a Cutts o ens posem an investigar amb lupa els forats de l’algoritme … i és que els SEOs no ens per a un trist colla!
Raiola
Que el contingut és el més important, que és el rei, que ha de ser únic … doncs sí, Panda, llets, pesat, ja ens hem assabentat. Però, ¿per què ens anem a matar crear un contingut treballat, unique, si la web et triga una vida i mitja a carregar? Doncs aquest contingut no val per a nothing! Perquè a les serps, als usuaris i a qualsevol els agrada el contingut, però més els agrada l’experiència d’usuari, i descarregar les networks en mil·lisegons. I aquí és on arriba Raiola Networks amb les seves solucions en emmagatzematge per a les nostres networks corporatives, per als nostres web journals a wordpress, per a les nostres botigues on the web … solucions per totes les mides en gigues i en euros! Que aquests de Raiola t’ofereixen un facilitating la damage de apañao per menys de 6 € al mes. Em diràs que no pots renunciar tenen una copa el cap de setmana per pagar-te un allotjament que et va a baixar les networks a la velocitat de la llum que tant li agrada al colla dels nassos? I mira que ha de ser bo l’allotjament i que estan segurs que ho és, que si després de 30 dies no estàs content en Raiola, et tornen la pasta. Això no roughage molts que ho facin, a què no? I és que Raiola està a prova de pandes i qualsevol altre animalucho que hi hagi per aquí solt. Bon resultats garantits! A més, mira que child macos i bona gent, que s’han embolicat la manta al cap i han decidit patrocinar aquest concursazo SEO amb 5000 eurazos. Sí, sí, 5000! Anem a donar-li una mica de caá al concurs per veure si l’amic google es passa per aqui i ens classifica una mica millor. La veritat que ens falta Interlinking, contingut i moltes coses mes però veurem que podem fer. Estem preparant contingut sobre insípid pandes. concursos web optimization, sobre Raiola i sobre els algoritmes de google. Volem donar valor a l’usuari i estem desenvolupant un petit joc. Amb això i amb els enllaços que estem aconseguint esperem un beat 10, amb això en tenim prou Aquesta és la palara clau, Raiola mana i no el panda i no ens preguntem el perquè, perquè sabem que Raiola Networks patrocina l’esdeveniment, cosa que per als que ens dediquem al SEO és tot un plaer. Els que fem això per passió, sabem que és difícil trobar en moltes ocasions empreses potents que t’ajuden a destacar i és clar que, Raiola ha aconseguit donar una empenta a Dean i David, tot i que per si performances child grans. Si ens vols ajudar a guanyar el concurs de SEO del 2017, pots ajudar-nos, però recorda que has de preguntar primer … jajaja Si mana Raiola? ¿Què fa el panda? El panda de Google (algoritme creat pel cercador) sempre intenta fastiguejar al SEO, però sabem com fer per estar per sobre d’ell i saps què? ho demostrarem posicionant aquesta cerca tots els professionals del SEO. Sabem que les primeres hores child crucials perquè la nostra participació ocean guanyadora i per això des del preliminary dia, hem optat per donar-nos a conèixer a Google i fer-li saber que des del Groundwork moment som la informació mes genuine i veraç sobre aquest concurs. ¿Mana qui guanya, guanya el panda o Raiola? Cercar Raiola mana i no el panda a Google. El concurs l’organitza: Soywebmaster Sènior member Romero Raiola Networks Hem de començar a fer servir una mica de Black Hat SEO, aconseguir enllaços de qualitat i això anem an començar a fer. A més, hem de començar a tenir un text que superi les 1000 paraules (això no serà problema). Aquesta batalla es decidirà en certs punts: Enllaços de qualitat Text de qualitat URL Domini Raiola mana i no colla (Paraules Clau) Anem a per això! I per demostrar que estem intentant guanyar el concurs, us deixem la captura en mode “navegació privada” de Mozilla. (Quins temps aquells quan time el Groundwork dia de concurs i no hi havia tant SEO intentant baixar-nos la posició)